Plog 28/2

Al een paar keer heb ik een ‘plog’ voorbij zien komen en dat is leuk! Daarom heb ik besloten het zelf ook te proberen een plog te maken, maar uiteraard vergat ik mijn camera. De foto’s zijn dus geen super goede kwaliteit (ik had zelf iets meer verwacht van mijn Samsun S4 mini). Goede reden om het nog eens te proberen, met camera haha maar het idee is er!

20140228_073138
Al een half uur voor mijn wekker wakker, dat gebeurt me dus nooit. Uit protest ben ik wel nog een half uurtje langer blijven liggen.

20140228_085757
Even snel douchen! Ik gebruik eigenlijk niet zo heel veel crèmepjes of make-up, maar dit zijn er een paar die ik niet kan missen! Vooral na het douchen is mijn bodylotion (zeer) belangrijk 🙂

20140228_085238
Mijn ontbijtje! Niet helemaal volgens de meeste gezonde regels, maar ik ben allang blij als ik ’s ochtends iets krijg opgegeten 🙂

20140228_092112 20140228_094805

Ik ben (natuurlijk) weer net iets te laat, dus even een eindje rennen door het stadje om de bus te halen. Dan moet ik even overstappen en in de bus naar Utrecht kan ik dan lekker even in mijn boekje over de Costa del Sol lezen en mijn agenda bijwerken!

20140228_102410 20140228_103029

Een beetje haat aan de NS! Het minimum OV-tegoed moet 20 EUR zijn om in te kunnen checken, terwijl ik nu al weet dat mijn ritje Utrecht-Amsterdam niet meer gaat kosten dan 7 EUR. Jammer!

20140228_113422Met Jaap (die mijn collega in Marmaris was, wat hebben we een lol gehad, en nog steeds!) heb ik afgesproken even een koffie’tje te drinken bij de Starbucks aan het Rembrandtplein. Ik hou van Starbucks. Ik koos een van mijn favorieten: de Vanille Latte. Op de een of andere manier besloten Jaap en de Starbucks-meneer dat het een Spicey Vanille Latte zou worden, die was gelukkig ook lekker!

20140228_141456

 

 

 

 

 

Jaap moest op weg naar z’n werk en ik ging lunchen met mijn zusje Feline! In Australiё woonde ik in Chinatown, maar dankzij een Zuid-Koreaans vriendinnetje heb ik de Aziatische keuken een beetje leren kennen en mijn absolute favoriet is Laksa! “Laksa is een populaire hete noedelsoep vanuit het Peranakan-cultuur in Maleisië en Singapore.” Er zijn verschillende soorten, maar over het algemeen zit er vis, garnalen, kip, tofu, ei en noodles in, jummie! Dit is een van de weinige plaatsen (of zelfs de enige die ik ken) waar je het kunt eten en het is geweldig!

20140228_143609 20140228_143732

 

 

 

 

Hier vooraan zie je dus mijn laksa! Mijn zusje had een gerecht met rijstnoodles, kip en garnalen, ook heel lekker! Je moet niet te veel op het interieur letten. De mensen zijn super vriendelijk, wij waren in dit geval de enige en hebben een heel gesprek gehad over eetgewoontes en ze hebben gisteren ook een award met 3 sterren gekregen (we verstonden alleen allebei niet waarvan, haha!). Oh, en je moet natuurlijk wel met stokjes eten 🙂 Al hebben ze ook vorken, maar een mes zul je niet krijgen haha.

20140228_173800 20140228_173847

 

 

 

 

Met de trein, bus en nog een bus weer terug, dus dan is de kans groot dat je even moet wachten. Tijd voor een wazige selfie!

20140228_181623 20140228_183051

 

 

 

 

Even bijkomen op de bank (zie ons lieve hondje hihi) en pannenkoeken als avondeten met ananas als toetje. Maar gatver, wat waren die pannenkoeken vies! De volgende keer weer gewoon zelf bakken, maar daar waren we dit keer te lui voor 😉

20140228_200246 20140228_204616

 

 

 

 

Na het eten ging ik nog even wat drinken met een vriendin in Gorinchem. Ik reed (geweldige foto om de slechte kwaliteit te showen) en dus lekker alcohol-vrij zitten theeleuten en veel bijgepraat! Gezellig 🙂

20140228_235720 20140228_235804

 

 

 

 

Het was iets later geworden dan gedacht, zo rond 12 uur was ik thuis en best wel moe. Ik heb alleen nog even mijn mail gecheckt en mijn mini avondritueel gedaan. Een beetje bio-oil op mijn litteken (ik heb in de zomer m’n been verband aan de uitlaat van een motor, ugh) en neusspray tegen mijn huisstofmijtallergie. Hierdoor slaap ik elke nacht slecht. Oh, en met droge lippen slaap ik sowieso niet haha!

Dat was mijn dag! Ik vond het best leuk om te doen, dus er volgt vast nog een plog, maar dan met camera 🙂

Liefs,

Annick

One thought on “Plog 28/2

Geef een reactie

